in peace
Psalmen zijn er voor iedere dag. Vandaag Psalm 4....
Wanneer het maanlicht door ons ronde slaapkamerraam de nacht verlicht, zie ik daarin de glans van Gods blik die op ons rust. Hij laat mij rustig slapen en verzekert mij dat ik veilig ben.
Het brengt mij bij de gedachten uit deze psalm, dat als ik toch pieker en wakker lig er een belofte voor mij klaarligt van een God die te vertrouwen is en bij wie ik in mijn slaap veilig thuiskom.
IN PEACE I WILL LAY DOWN AND SLEEP.




Reactie schrijven