26. april 2017
De profeet roept God om hulp, maar die zegt dat het alleen nog maar erger wordt. En dat geeft herkenning, toch? Want soms lijken er wel situaties in je leven of in de wereld te zijn die niet veranderen en alleen maar erger lijken te worden, ondanks jou gebed. En wat dan? Wat doe jij? Lees eens mee wat Habakuk doet: Ik ga nu op mijn wachtpost staan. Habakuk 2:1 Dan gaat Habakuk op zijn wachttoren staan. Dat is de beste plek om te zijn, want daar keert hij zich af van wat hij ziet, om te horen...