Bij dit bijbelvers kwam ik terecht door de #31bijbelquotesnl van @avreugde. Er staat "Geniet op alle dagen van je leven, die God je heeft gegeven." Wat een mooi vers. Maar het vers begint met "Geniet van het leven met de vrouw die je bemint". Als je dit hoofdstuk leest, klinkt het af en toe wat sarcatisch, ons leven zou nutteloos zijn en uiteindelijk toch eindigen in de dood. Tsja... de tijd vliegt voorbij. Dat gevoel ken ik ook wel. En om eerlijk te zijn begint het genieten van de dag soms pas...